.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ضد و نقیض درباره استعفای ری شهری

به دنبال جداشدن سازمان حج و زیارت از زیر نظر وزارت ارشاد و الحاق آن به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شنیده ها حاکی از استعفای حجت الاسلام محمدی ری شهری است.

یک نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در این باره به خبرنگار عصرایران ، گفت که حجت الاسلام محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در اعتراض به اقدام دولت در منفک کردن سازمان حج و زیارت از وزارت ارشاد استعفا داده است.

این در حالی است که گفته می شود اظهار نظر روز گذشته محمدی ری شهری و اعلام رسمی مخالفتش با اقدام دولت ناشی از پذیرفته نشدن استعفای او بوده است.

در همین رابطه محمد تقی رهبر نماینده اصفهان گفت: بنده امروز ساعت 15 با اقای ری شهری تلفنی صحبت کردم و ایشان درباره استعفا چیزی نگفتند.
وی افزود: آقای ری شهری از کاری که صورت گرفته است، فوق العاده ناراحت بودند و اعلام کردند رهبر انقلاب هم موافق با منفک شدن سازمان حج از وزارت ارشاد نیستند.

وی همچنین گفت: با آقای لاریجانی هم صحبت کردم ایشان هم موافق الحاق سازمان حج به سازمان گردشگری نیستند بنابراین احتمال دارد ابلاغیه اخیر کان لم یکن شود.


گفتنی است چندی قبل با تصویب شورای عالی اداری، سازمان حج و زيارت با حفظ شخصيت حقوقي مستقل خود، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتزع و به سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري ملحق شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.